2011年10月29日 星期六

毒撚潮文

究竟天空係點 街係點 人行街既感覺係點
我已經好努力推開屋企度鐵閘 但係行到部lift既時候
我就心跳加速 我同佢搏鬥左好耐 都沒勇氣禁落制
有一次我忍唔住 我真心想脫毒 我竟然禁左落制
我望見層數不斷向下落 我呼吸就愈急速 最後我都係搭番上屋企上高登先沒事
係高登救左我一命 管理員拍門罵做咩玩壞左部lift 我唔識點答佢 我只係一路咁喊..
原來一日毒撚 呢世都係毒撚 由我六歲望到塊鏡 我嚇到喊到收唔到聲果一刻起 我就知道我係咩人
最近屋企人講起佢地既房事 原來兩老扑野果日 風雲色變 六月飛霜 天空黯淡無光
兩老唔理天氣 繼續抽插 正當中出果一刻 風捲殘雲 平地一聲雷 就好似武俠劇裡頭一樣
將會有個大魔王降世 沒錯 毒撚王出世 就係我
六歲果時 記得當時小解完 諗住洗左手就算 點知唔覺意望到塊鏡 果時仲細 唔明鏡既原理
只係知道有隻怪物係入面 我嚇到喊到收唔到聲 屋企人全部出哂黎 係咁哄我都沒用
我只係一直係度喊 屋企人帶左我睇急症 醫生問我點解喊 我話我望到塊鏡
醫生話唔怪得 生成咁 醫生同我屋企人講 話我受左嚴重驚嚇 呢世都唔可以再望鏡

沒有留言:

張貼留言