2011年7月24日 星期日

金句-One more time, One more chance

如果你睇既係叮噹,睇既係大雄點比人洽,當然冇問題
但係我睇既,係靜兒,仲要次次都望實佢對腳....
而叮鈴,我竟然覺得好萌

人生苦短,唔睇多兩三部神作去增加自己既人生經驗,點去面對依個兇險既社會?

一個人有本錢,就會有人睇好你;有人睇好你,就會有自信

通常血氣方剛既中學生,比老師鬧到一面屁既時候,先會係內心咒罵老師
但係當出到黎做野,比老細鬧到成隻狗咁,都只係會低下頭,希望老細快手出完火比我出返去上高登

戴上善意既面具,埋藏殘酷既真相,講出美麗既謊言
一切既痛苦,就盡可能由我地兩個男人承受啦!老媽,你要幸福!

明明真正既認識係唔深入,我又點解會鐘意佢?
我唔知道,可能鐘意只係一種感覺,鐘意一個人果一刻並唔會諗太多野
之後依種感覺點樣維持?大概只靠一種幻想,美麗既幻想,慢慢將「鐘意」變成「習慣」
當你自己既感覺麻目左,將鐘意一個人當成習慣,你就會錯誤將習慣當成長情
而當你既窮追猛打終於贏得一段感情,你就會發現,真實既對方並唔係你想像中咁好
失去果段感情之後,你反而會覺得比較輕鬆自在,因為你已經戒掉左一種懷習慣

知道一個人說謊,要諗既並唔係真相,而係說謊既理由

高手之間既對決往往都只係取決於對手一刻既犯錯,而且往往充滿住預先安排既陷阱

普通人係夜晚通常都唔會抬高個頭睇星,雖然美妙既幸福睇落遙不可及,但其實只要有心都

可以輕易得到

唔對星星抱有厭惡既人大多係自由愛好者,而對星星著迷到好似世界咁既人,就會係希望得

到自由既人

星代表希望之光,都代表自由,希望某程度上係人生既燃料同埋存在

我份人最憎就係冒險,所有有風險既事我都唔鐘意做,換句話講,冇絕對勝算既決定我係唔會做

出到黎打工之後,因為老豆同埋老媽都唔係度,自己性格又變得好毒,朋友都冇幾個

加上返工真係日忙夜忙,做野就做到天昏地暗,腦入面只記得「假期」,唔會記得「日子」

真係有好多年,好多年都錯過左自己既生日,什至「生日」依個概念都就黎係我腦入面消失

或許愛情就係咁,永遠夾雜欺騙成份,就係為左收埋自己既缺點,只係比對方見到自己好既一面

沒有留言:

張貼留言