2011年9月24日 星期六

金句-網絡拾趣-高登

以前我阿媽教我
呢個世界呢
九成九問題, 都好似一個雪球咁
越滾越大,越滾越大
大都咁上下,就會爆 爆完,D雪/問題其實仲係度
又會開始滾大
一路loop
細個唔明,大個就明
好多事,無得解決
我細個果陣, 阿媽又教我
無論好心又好,唔開心又好
都唔好打畀朋友傾
你打畀人,人地可能兩公婆鬧緊交, 心情好唔好
人地都唔知應唔應酬你好。
你打畀人,人地又可能好開心 無閒情聽你呻
所以呢, 有咩野,同自己講就得
反正,問題都係自己面對
人地都無義務幫你既

我細個果陣,
阿媽又教我
無論好心又好,唔開心又好
都唔好打畀朋友傾
你打畀人,人地可能兩公婆鬧緊交,
心情好唔好
人地都唔知應唔應酬你好。
你打畀人,人地又可能好開心
無閒情聽你呻
所以呢,
有咩野,同自己講就得
反正,問題都係自己面對
人地都無義務幫你既

黑客攻擊過濾裝置
我做左電腦(硬件)咁耐就真係未聽過有行家(軟件工程師)會用"過濾"e個字眼黎講防黑客
好似人地d 防漏膜咁,d 水入唔入到黎係睇你有邊度未填好
因為水係無得"過濾"唔俾佢入屋,唯有睇下d水快滲入先定你快填好先
重要計埋屋入面有無鬼開水喉滲出去tim
當年用e個比喻教我既師傅形容得好好

剩係 testing\QA 已經冇得同人 fight
HK \ 大陸 tester 只會 follow user set 既 test case, pass 左就收工
係 silicon valley 個邊個 QA 同我講: "我既工作係整死你個 system"
之前美國個 development team 整個 website 出黎,
整完再出錢搵另一間公司 attack 個 website 去試 security

乜都識整呢d咪就係專業o既一部份囉.
佢之前瀨過幾多鑊, 受幾多氣你唔知啫.

小弟分享一個親身經歷先,小弟以前係住公屋,有時好鐘意同一兩個朋友坐係樓梯吹下水,有一日,就照常甘吹水,但吹吹下發現有人行梗上黎,因為聽到聲,跟住就見到一個阿叔行梗上黎,佢一路行上黎一路怒啤我地,全程都好兇狠甘啤,直到佢係我地隔離經過後,我個朋友忍唔住擰轉身想Hi佢之制,我地發現個阿叔已經唔見左,即時嚇到番屋企,事後諗一諗,我地係十幾樓吹水,點解有人唔撘lift而夜媽媽行樓梯,愈諗愈寒
阿叔我分享一個親身經歷先,阿叔以前係住公屋,有時好鐘意自己一個行十幾層樓梯返屋企當做運動,有一日,就照常咁行樓梯,但行行下發現樓梯上面好似有人係度傾計,因為聽到聲,跟住就見到兩個唔知人定鬼坐左係度呆左望住我,我當堂比佢地嚇一嚇,我就故作鎮定一路行上去一路怒啤佢地,全程都好兇狠甘啤,直到我係佢地隔離經過後,我就忍唔住極速跑走左,即時嚇到番屋企,事後諗一諗,我行到十幾樓,點解夜媽媽有人係樓梯傾計,愈諗愈寒
換左個角度睇,真係合理左好多

我老豆作我d利是錢存晒入銀行
之後有一日我問佢拎返
佢話間銀行比人打劫

我第一次去新之城,咁頭先見到有條電梯落下面,就落咗一層啦
點知見到前面得一間機舖,度門寫住未夠16歲唔入得!
今次真係大劑!因為我未夠秤!!!
而後面條電梯就淨係向下唔可以向上
而家我唔知點走好,有冇巴打嚟救我

我帶啲乾糧比你,你仲爭幾多年??

唔上高登既人,真係醒極有限。高登就係話比人知世途險惡

唔好咁易放棄你既諗法,盡量諗下點先可以實行

外國人每日幾忙都好
都抽D時間黎做自己鐘意既野
就算得半個鐘都好
呢樣就真係要學外國人喇
好多野香港人有得揀

我以前都會覺得個世界咁向左走向右走唔公平,不過人大左發現只係用黎逃避現實既籍口

如果我留在深圳,我就不能自由自在地畫自己想畫的東西。也許會像普通畫工一樣把大好的時光,耗費在毫無意義的複製中。

真係蝴蝶效應 你做錯小小既決定 就變左一個重大既錯失

愈來愈討厭景點, 根本係堆砌出來的景觀消費品, 只是給消費者異國假像, 旅行呢回事, 唔係為左體驗見識別種的生活方式嗎? 結果愈來愈遠了
愈來愈討厭商場, 原因如上, 而且是更赤裸裸的套旅行者的錢, 從來不覺得到外國/大陸人到香港買LV是旅行
愈來愈討厭去到一處地方影幾百幅相, 要依賴照片回憶、感受的話, 同性無能食偉哥有咩分別?
過多三十年你可能唔係咁諗,歲月不饒人,到你老左可能唔記得晒所有野,如果你係咁認為即係否定任何記錄事件既作用...

只能說,大爆炸以前的宇宙係冇時間同空間
只有一個密度極高的點(唔撚記得左叫咩名)
之前後發生大爆炸,個個點不斷的擴大,形成左而家的宇宙

個名叫「奇點」
但係「奇點」既存在不過係科學家對物理公式既詮釋
當中涉及好多問題,例如當我地話一個物體(奇點)既密度無限大係咩意思?
係數學上我地可以用極限定義何謂「無限大」,咁「無限大」就有抽象既數學意義
但當我地係經驗世界存在無限大既密度,係咩意思?
好多科學哲學家對物理學家點樣詮釋物理理論都好唔同意(例如唔認同某d物理方程具有真實(經驗)意義」
就好似波粒二象性,Path integral formulation、態疊加原理等等
不妨係度quote wiki既量子力學詮釋既其中一句:
保羅·狄拉克的名言「閉嘴,乖乖計算」("shut up and calculate")


係高登實在好難有學術性既討論
係度推介d書籍同link比大家睇

霍金既《時間簡史》、《大設計》,令你可以掌握當代物理既理論詮釋
李天命既《語理分析的思考方法》,掌握基本既科學方法

另外,可以去google search:
哥本哈根詮釋
實證論與實在論之爭

生命冇希望,前路受重創

困難一定會有

點解佢有甜醬我冇?我唔要你比甜醬,我要你(奶)走佢d甜醬

你有咩唔開心,咪講出黎比大家開心下囉

機會係留比有機會既人

學海無涯,回頭是岸
學海無涯 有撚排捱

女人無才便是德 , 男人無財what the fuck

冇圖又冇種
菊花萬人捅

有雞唔食食雞骨! 有系唔屌屌屎忽!

方法就無架喇 辦法就有一個

錢唔係問題 問題係無錢

女人最怕嫁錯狼

但係人總係要等到永遠都見唔到先識黎後悔
往事已成事實~但未來係靠自己去創造~

不可一,不可再
向遺憾說不,向QB說Fuck

巴西一少年连续撸管42次后死亡。姓名等等详细不明,死亡者居住于巴西中部戈亚斯州Rubiato镇,据同学等人称,少年请求他们通过网络摄像头观看他,连续一晚上沉溺于无休止的撸管行为中。最后由于枪管过热炸膛而挂了。。记住42次这个数字。。。。
係百度睇到 笑到仆街

秋水伊人夏裙(最新到貨)
評價:{差評}穿上後大家都說像大媽,根本沒有商品圖片上那個女的好看。
解釋:你不象大媽,你是天使,隻是降臨到地上的時候頭先著地了,要不然穿什麼都好看。

買家:你這個碗的除了高度和口徑,其他的尺寸有沒有?厚度?碗底寬度?碗底沿高度?碗壁傾斜角度?
賣家:……不好意思,沒那麼精確啊
買家:顧客是上帝,你連尺寸都不清楚做什麼生意?
賣家:…..上帝啊,求你告訴我我的碗角度是多少吧

自殺唔搵仇人陪葬個人認為係好on九既行為

前不久,一名叫格雷·貝克的記者去意大利採訪了三個特殊的人物,事情是這樣的:一名負責運送精神病人的司機因為疏忽,中途讓三名患者逃掉了。為了不至於丟掉工作,他把車開到一個巴士站,許諾可以免費搭車。最後,他把乘客中的三個人充作患者送進了醫院。格雷·貝克關心的不是這個故事,他想了解的是,這三個人是通過什麼方式證明自己,從而成功走出精神病院的。
下面是他對甲的採訪:
格:當你被關進精神病院時,你想了些什麼辦法來解救自己呢?
甲:我想,要想走出去,首先得證明自己沒有精神病。
格:你是怎樣證明的?
甲:我說:“地球是圓的”,這句話是真理。我想,講真理的人總不會被當成是精神病吧!
格:最後你成功了嗎?
甲:沒有。當我第14次說這句話的時候,護理人員就在我屁股上註射了一針。
下面是對乙的採訪格:
你是怎麼走出精神病院的?
乙:我和甲是被丙救出來的。他成功走出精神病院,報了警。
格:當時,你是否想辦法逃出去呢?
乙:是的,我告訴他們我是社會學家。我說我知道美國前總統是克林頓,英國前首相是布萊爾。當我說到南太平洋各島國領袖的名字時,他們就給我打了一針。我就再也不敢講下去了!
格:那丙是怎樣把你們救出去的?
乙:他進來之後,什麼話也不說。該吃飯的時候吃飯,該睡覺的時候睡覺。當醫護人員給他刮臉的時候,他會說聲謝謝。第28天的時候,他們就讓他出院了。
格雷·貝克在評論裡發表這樣的感慨:一個正常人想證明自己的正常,是非常困難的。也許只有不試圖去證明的人,才稱得上是一個正常人。後來,有許多人在該文的網絡版上留言。有一個人的留言令人感觸頗深:那些用某種方式去證明自己真理在握的人,那些用某種方式證明自己知識豐富的人,包括那些用某種方式證明自己很有錢的人,都可能被認為是個瘋子,只是他們自己不知道罷了!所以我認為要證明自己是正常人最好不要有太多動作。

較左震機

97%時間 無電話入
2% 有電話入 我唔知
1% 有電話入 我禁息佢
0% 通話率

最頂唔順一d 盲信,思想異常偏激,封建,狹隘ge所謂教徒...
身邊教友/教主咁做佢地就咁做,完全冇自己思想
限死住自己同身邊人,搞到你有壓力我有壓力

btw 同意上面bro打所講
心有屎係容易信教ge一種因素
因為宗教係一種心靈寄託
特別容易影響一d 心靈脆弱,有陰影,情緒病或者犯左事而內疚ge人

所以d 成日歪曲教理當係寶ge好多都係女人
因為女人情緒波動輻度一般都比男人大

不做後悔事
做了不後悔

Internet is the easy way to waste your time,discover your real time in order to find out your real life.

商品沒有好或不好之分,只有適合與不適合。

time you enjoy wasting is never a waste of time

做咩都自己一個,有咩都自己撐
從來唔覺寂寞同空虛
因為所有嘅寂寞同空虛一早已經用哂
其實個個人都係一個個體
只要活着,人都係孤獨嘅
群聚只係互相安慰嘅軟弱行為

我屌你老母,算咩地盤,
佢咁整潔,根本表現唔到地盤佬既浪漫,
你估香港地盤佬唔整潔,係佢地知道呢份浪漫係需要佢地去維持。

平身功夫未到家 閒來無事病呻吟

幸虧有這灘尿,將我從自言自語的狀態中帶回現實。凝視著這灘尿,我忽然不覺得生氣,反而覺得有一點兒孤獨。
它的形狀、它的臭味都彷彿是對世界不公平事的一點無力的控訴。

如果換個角度去看的話,這個世界始終充滿著美好的事物。

廣告總是一邊吹捧雲端服務,另一邊又強調硬件性能,但追求硬件性能的高階機,根本跟雲端計算背道而馳,既然一切都交由雲端處理了,還需要強勁的性能嗎?
倒不如在耗電量多下苦工,別要再讓用家體驗那糖尿病人的生活——帶著「尿袋」四處走。

看似荒誕實為寫實

有光既地方就有黑暗
有超人既地方就會有邪惡
有宣萱既地方就會有綁架發生

央視女主播@張泉靈 發佈了一條微博:
「我台有位駐外記者@徐聖益 才去巴基斯坦駐站,拉登就死了。後來,又派她去已經輪替了多批記者的利比亞,她一去,卡扎菲就死了。於是,我們都在猜,下一回會派她去哪兒?敘利亞還是伊朗?」
結果幾千條評論清一色的 「讓她回國行嗎?」

諗正經野要打完飛機先諗

打J後戒J決心最大

僱主批港畢業生「缺奴隸般的忠誠,欠超人般的能力,最重要的是不免費」

僱主批港畢業生「缺忠誠度、欠多工能力、無國際視野」即係 人地俾多d人工就走 唔肯一個人做兩三個人既野 唔肯成日返大陸做野

Life is SHORT,
Play MORE!
-by Xbox

上世紀最偉大的心理學家佛洛依德曾經在臨死前表示即使運用自己畢生建立的心理學理論,都不能夠了解女人半點的想法。
然後,本世紀被喻為“現代愛因斯坦”的霍金亦都曾在演說上指女人比宇宙更複雜,希望有生之年能夠更了解女人。
我很久之前讀到這兩句話後,便跟自己說:「既然連上世上最有權威及最聰明的人們都不能夠了解女人,我決定不再花費半點心思去理解他們。」一篇閱讀理解,如果十個學生十個都肥佬,只能證明寫出此等文章的人文法狗屁不通,並不能夠測試出學生的理解水平。同樣道理,一條女,如果連愛因斯坦都話比宇宙更難理解時,我認為責任不在我,而是在她有否給予機會我去理解她。
憑著這樣的心態,我無驚無險渡過了我的青春歲月,直到我第一次拍拖 ...


應否,是一個價值觀的問題。
是否,是一個事實上的問題。

奶就要保溫
海鮮要冷藏

通常今世係毒撚的人,下世會做乜?
我剩係知今世用過ICABLE既人 下一世都要繼續用

在中國要尋求滑稽,不可看所謂滑稽文,倒要看所謂正經事,但必須想一想

很多熱愛電影的年輕人都想幹導演,但到真的成了導演後,才發現自己真正的興趣是幹女演員

有條女叫我強姦佢,咁樣仲算唔算強姦
條女 <-- 協助及教唆強姦
你 <-- 強姦

Nothing is fun until you are good at it

我依加戒扑,我同條女已經幾個月無扑野,真係成個人都龍精虎猛,連訓著教都朝氣勃勃,對工作充滿熱誠,屋企人又原諒左我,上司又睇得起我,我已經成為公司既模範員工,家中既好兒子,女朋友眼中既男神!
大家快D戒扑啦!!!

作為一個親歷者,我只能誠實地回憶,當核心團隊看到任務無法完成時,他們不再努力工作,只想著如何推卸責任。當時,幾乎每一個團隊都沉浸在這樣的氛圍裡。Windows95與WindowsXP全球震撼登場的場景似乎已經飄然而去,而成功的渴望已經變成了對失敗的恐懼和對項目的懷疑。我的團隊也多次懷疑Vista 能否照預期的時間表推出,另外,還有種種我們團隊的工作需要依靠別人的項目的實現才能完成(這稱做dependency)。這個時候,團隊裡的懈怠氛圍就更加濃重了。這個時候,我總是告訴團隊專注自己的工作,不要去亂猜別人的schedule(時間表)。慢慢的,整個公司都瀰漫著一片「皇帝的新衣」的氣氛,士氣非常低落。
鮑爾默曾經說過,「在微軟,唯一不變的就是變化!」Windows Vista的推出時間表一再地被改寫,這種變化對於微軟來說,確實並不稀奇。

高登名句悲劇版-你朋友就是你


講堅
以前聽人講過
話果五千人聽到耶穌諗住只係帶五餅二魚上山
個個都諗:[佢都痴撚線既,五餅二魚點樣五千人分?咪喇,都係自己帶定野食上去穩陣

2012-04-17 56218 眼
[問] 眼屎是怎樣形成的??
[答] 塵+蛋白+體液分子+死菌+蒸發了的感情.

2011-12-28 55110 中出曹博士
[問] 我聽我老母講話話牛河博士你乜都識
有雞先定有蛋先?
[答] 多謝勒, 咁我代講,你就回話,等你成家高興口下: 雞同蛋呢? 用例子一講, 你就明: Auntie係雞、你係蛋; 就係咁簡單! 明未?

不怕狼一樣的對手,只怕豬一樣的隊友


道理個個都知,但都係過唔到自己先叫情意結

沒有留言:

張貼留言